NAJČEŠĆA PITANJA


PITANJA:

1. Trebam li pripremiti opremu i sredstva za čišćenje?

2. Što će biti očišćeno pri redovnom ili osnovnom čišćenju?

3. Što moram učiniti prije dolaska servisa za čišćenje?

4. Koje je naše radon vrijeme?

5. Mogućnosti plaćanja:

6. Što slijedi nakon čišćenja?

ODGOVORI:

1. Sav potreban materijal, opremu i sredstva za čišćenje donosimo sa sobom.

2. Osnovno čišćenje obuhvaća usisavanje podova, tepiha, brisanje podnih obloga, čišćenje toaleta, brisanje prašine sa svih površina, čišćenje vanjskih površina elemenata u svim prostorijama.

3. Uzmite si malo vremena i razmislite imate li kakve posebne potrebe ili želje. Posjetit ćemo Vas prije servisa kako bi nam objasnili koje su Vaše želje i da nam date smjernice i upute za moguća posebna područja na koja želite da obratimo pažnju kako bi ispunili Vaša očekivanja i na obostrano zadovoljstvo izvršili najbolji mogući servis.

4. Naše redovno radno vrijeme je od 7:00 do 20:00 h, od ponedjeljka do subote. Nedjeljom radimo po potrebi i cijena čišćenja je uvečana za 50%.

5. – Internet bankarstvo – kod izbora ovog načina plaćanja, na svoju email adresu dobit ćete predračun sa svim podacima potrebnim za uplatu, uključujući broj računa na koji trebate uplatiti vrijednost narudžbe. Uplatu potom možete izvršiti korištenjem internet bankarstva ili načinom na koji inače plaćate svoje račune – putem banke, pošte, Fine i sl.
– Gotovina na licu mjesta po završetku usluge, putem fiskalne blagajne.
– Kartica tekućeg računa ili kreditna kartica na licu mjesta po završetku usluge, putem pos aparata.

6. Ako niste zadovoljni obavljenim poslom, javite nam se unutar 24 h i riješit ćemo problem, nakon toga reklamacije se ne uvažavaju! A ukoliko ste zadovoljni onda uživajte u Vašem slobodnom vremenu!